duminică

Spagheti cu pui

Ce face omu' cand n-are ce face? mai arunca un ochi pe vreun site cu retete si isi face planuri.
Planurile includ: piept de pui, smantana, spagheti, sos de soia, busuioc, oregano, usutroi. Restul pe parcurs.

Daca puiul nu-si face singur harakiri il ajutam noi si il facem harcea-parcea; adica bucatele. La fel si usturoiul.


Le punem intr-o tigaie la calit. Si pentru ca tot mai aveam vreo 3 ciuperci in frigider le sinucid repede si pe ele si le arunc in tigaie. Mai punem si niste condimente si niste vorbe bune...

Le lasam cateva minute si zice maestrul ca le putem ameti cu putin alcool; eu am avut niste afinata; am turnat cam o lingura; puiul nu a fugit din tigaie asa ca am considerat-o o idee buna. Am mai stors si sticla de sos de soia peste si am luat pauza cu tigaia asta.

Intre timp am fiert pastele. Apoi le-am pus in wok cu niste smantana

Dupa ce fierbe smantana

punem si continutul primei tigai, amestecam si chemam lumea la masa.

Am incercat si o salata de rucola

adica niste frunzulite taiate, cu ulei de masline si suc de lamaie. E asa si asa, probabil ca nefiind obisnuit cu planta nu m-a dat pe spate, dar nici rea nu a fost. Acum nici nu stiu daca se potrivea la reteta, dar am incercat; astept parerea expertilor.
A urmat un desert rapid si "caloric".
Toate bunaciunile (a se citi bunatatile) au fost apreciate :-).
Pofta buuuunaaaaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu