marți

Muschi de porc cu sos de mustar

De data asta am luat o reteta dintr-o carte de bucate si am adaptat-o la ce am gasit prin frigider.
Imi trebuiau niste cotlete de porc, dar mai aveam niste muschi; cam grasut, dar asta e.
Am folosit: ceapa, unt, ulei de masline, mustar dijon, , smantana, vin alb, supa de pui, sare, piper.
Carnea am taiat-o in fasii mici si am bagat-o la cuptor cu usturoi, ca sa nu o mai prajesc in tigaie prea mult.
Intre timp am pus n cuptor si cateva ciuperci.
Dupa vreo 30 de minute am scos carnea din cuptor.
Si am pus-o la prajit putin un unt si ulei de masline vreo 3-4 minute.
Am scos carnea si am pus ceapa la inabusit, pana a devenit sticloasa, dupa care am adaugat o lingura de zahar ca sa se caramelizeze putin ceapa.
Se adauga 200 ml de supa si vreo 6 linguri de vin alb si se lasa la fiert aproximativ 5 minute, dupa care se adauga 2 linguri de mustar si 2 linguri de smantana.
Se condimenteaza cu sare si piper, se pune si carnea in tigaie si se mai lasa 5 minute sa-si ia savoarea.
Finalul e mai jos; nu e prea estetic, dar de foame nu am mai aranjat cum trebuie :-)
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu