vineri

Spaghete cu legume

Am avut pofta de paste asa ca am scornit repede o reteta cu ce am gasit prin frigider. Am folosit spaghete, 1 dovlecel, un ardei rosu, cateva ciuperci, o ceapa, 3 catei de usturoi, putin patrunjel, smantana, branza pentru paste / parmezan.
Am pus spaghetele la fiert.
Am taiat dovlecelul in felii subtiri, la fel si ardeiul; usturoiul a fost tocat marunt, iar ceapa feliute.
Dovlecelul l-am pus la calit in wok cu putin ulei de masline.
In alta tigaie am pus uleiul de masline cu usturoi si ceapa; am lasat la calit 1 minut dupa care am adaugat ardeiul; dupa inca un minut am pus si ciupercile.
Am calit separat dovlecelul deoarece ciupercile isi lasa putina zeama si am vrut ca dovlecelul sa ramana putin "crocant".
Dupa vreo 3-4 minute am pus amestecul de ciuperci peste dovlecel in wok.
 Se condimenteaza cu sare si piper.
Pastele s-au fiert, asa ca e cazul sa le punem si pe ele in wok; adaugam si smantana, mai lasam vreo 2 minute sa scada si cam asta e.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu