miercuri

Piept de pui cu orez si legume

Aseara am facut curat in frigider. Adica am folosit la gatit cam tot ce am gasit, nu ca mai era mare lucru prin el :)
Am facut niste orez cu piept de pui, ciuperci, dovlecel, apio, usutroi, ceapa, ghimbir, rosii; am mai pus putin sos de chilli, sos de soia, sare, piper si cimbru.
Usturoiul l-am calit in unt, impreuna cu ghimbirul dat prin razatoare.
Punem si ceapa taiata marunt.
Si puiul taiat cubulete.
Ciupercile le-am taiat putin mai mari decat de obicei.
Intre timp am taiat dovlecelul in felii subtiri.
si am adaugat si rosiile din conserva.
Dupa vreo 10 minute au scazut si le-am dat la o parte de pe foc.
Intre timp am fiert orezul exact cat scrie pe cutie (16 minute in cazul asta).
Si gata.
Pofta buna!

3 comentarii:

geta spunea...

tare bun!

Mircea spunea...

Daaa, si Tudor a mancat dovlecei cu mana... cred ca trebuie sa ii fac mai des dovlecei la wok ca a dormit bine azi noapte :))

Anonim spunea...

pare o reteta buna....am sa o incerc si eu....:)

Trimiteți un comentariu