luni

Paste cu ton

Ne-am cam invatat cu paste; daca si Tudor le mananca, e clar, ma pricep :)
Am zarit undeva pe net o reteta cu paste si cu ton; pe care normal, am modificat-o.
Am avut o mana de ciuperci, un dovlecel, jumatate de ardei gras, o rosie, o cutie de ton bucati si niste condimente.
Prima data am pus vreo 4 catei de usturoi la calit in ulei de masline; peste care am pus ardeiul gras, tonul si rosia taiata marunt.
Au stat in wok cat am taiat ciupercile si dovlecelul. Care s-au trezit amestecate si ele in acelasi wok.
Am condimentat cu sare, piper, oregano, putin busuioc si un strop de lamaie si le-am mai lasat vreo 5 minute pe foc mediu.
La sfarsit am pus si spaghetele in wok, am mai lasat 1 minut si am trecut la mancat.

Pofta buna!

2 comentarii:

geta spunea...

TARE BUN TRE SA FI FOST!

Mircea spunea...

Bine zici ca "au fost", au disparut foarte repede; ne-am lins pe degete... pardon, pe furculite :)

Trimiteți un comentariu