luni

Pizza

Prima pizza facuta aproape in totalitate de mine; bine, jumate; la cealalta jumate a contribuit Mihaela.
Am cautat pe net o reteta pentru blat; de fapt am intrat la sigur pe site-ul lui Adi Hadean ca vazusem eu mai demult pe acolo o varianta interesanta.
Pentru blat: 2 cani de faina, 1 cana de apa, drojdie si un praf de sare; cica la x cani de faina se pune x/2 apa; eu am pus drojdia intr-o cantitate de lapte mai maricica si am fost nevoit sa mai daug aproape inca o cana de faina.
Si framanta, si framanta...
Pana ajunge cam asa; apoi se lasa la odihna sa creasca. Noi am lasat ceva mai mult de 30 de minute ca ne-am cam invartit prin bucatarie.
Sosul l-am executat cu vreo 3 rosii date prin blender, 2 catei de usturoi, oregano, sare si ulei de masline.
Pentru umplutura am luat din frigider ce ne-a venit la indemana: sunca de pui si sunca de porc, cascaval, ciuperci si ardei gras.

Pana am pregatit noi astea a crescut si blatul.

Blat care a fost intins de Mihaela, apoi mangaiat cu sosul de rosii.
Si restul ingredientelor.
Cuptorul a fost incins in prealabil la maxim (200-220 de grade).
Fix 12 minute a stat la cuptor .
Si a iesit buna-buna, 90 % ca la pizzerie :)

Pofta maxima!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu