luni

Tortillas si legume la gratar

Iar o cina usoara. Sau o gustare. Mi s-a facut pofta dupa ce am vazut cat de usor se pot face tortillas aici.
Asadar: faina - 1 cana, apa - un sfert de cana, jumatate de plic de praf de copt, o lingura de ulei de maslinesi putina sare.
Am framantat ingredientele si am lasat sa stea vreo 10-15 minute, timp in care am pregatit cele necesare gratarului: dovlecel, vanata, ciuperci si piept de pui.
Apoi am facut niste bilute din coca
 
pe care le-am intins cat mai subtire

Le-am pus la copt in tigaia antiaderenta, incinsa bine.
Asta e prima incercare, asa ca forma nu a fost prea aspectuoasa.
Au iesit 6 tortillas.
Pe care le-am umplut cu diverse chestii: branza, rosii, ardei gras.

Sau cu bunatatile de pe gratar, taiate cubulete; si cu un sos de rosii.


Bun!

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu